אימון כושר אישי לילדים ברמת גן

אימון כושר אישי לילדים קרוב לבית ברמת גן. עד ידי מייק - מאמן כושר מוסמך וינגייט, מדריך יציבה נכונה.

תוכן עניינים

מאמן כושר אישי

ילדים ועודף משקל

מספר גדל והולך של ילדים סובלים מעודף משקל או השמנת יתר, וללא התערבות 70% מהם יישארו עם עודף משקל כמבוגרים. עניין זה חושף אותם לבעיות רפואיות שונות כולל סוכרת, לחץ דם גבוה, כולסטרול גבוה, ודום נשימה בשינה. השמנת יתר משפיעה בין היתר על הערכה עצמית, ועלולה לגרום לבעיות פסיכולוגיות.

ילדים בדרך כלל לא מבינים את החשיבות של ירידה במשקל ולכן עליכם לעזור לילדכם לרדת במשקל, לשמור על משקל גוף תקין, לפתח הרגלי אכילה בריאים, ולעודד אותם להשתתף בפעילות גופנית סדירה.

פעילות גופנית לפחות 3-4 פעמים בשבוע

פעילות גופנית יום יומית של ילדים יכול לכלול הליכה מהירה, ריצה, רכיבה על אופניים, ריצה, שחייה, קפיצה בחבל או פעילויות כמו כדורגל, כדורסל וכו'. .

פעילות גופנית משותפת

כדי לעודד את ילדכם לשלב פעילות גופנית כחלק משגרת היומיום הקבועה שלהם, מומלץ לבצע פעילות גופנית ביחד איתם. פעילות גופנית משותפת יכולה לכלול הליכה מהירה או טיולי אופניים בשכונה או בפארק.

אימון כושר אישי לילדים

באימון כושר לילדים כדאי ורצוי לשנות את תוכנית האימונים לעתים קרובות כך שהם לא יחזרו על אותם תרגילים אימון אחרי אימון. הסיבה היא – ילדים נוטים להשתעמם בקלות. החלפת תוכנית האימונים לעתים קרובות משאירה את הילדים ממוקדים בהישגים שלהם.

אימון לירידה במשקל

בתוכנית האימונים שלנו אנו מקדמים אורח חיים בריא. אנו יודעים שעבור חלק מהילדים העלאת הביטחון העצמי כרוך בירידה במשקל.

אימון כוח לילדים
באימון כוח מתחזקים בדיוק כמו שזה נשמע. כמו כן, ילדכם יתחזק, ישפר את שיווי המשקל שלו ויקבל חיזוק לבטיחון העצמי.

מהו אימון כוח?

אימוני כוח כוללים עבודה עם רצועות התנגדות ותרגילים כנגד משקל גוף. אימון כוח עוזר לחזק את השרירים וישפר את הבריאות הכללית של הילדים שלכם.

למה אימוני כוח מומלצים?

יתרונותיו של אימון כוח הם רבים. אימון כוח מעלה את מסת השרירים בגוף, מחזק את העצמות, מגביר את חילוף החומרים כדי לעזור לכם לשרוף יותר קלוריות. ידוע גם שאימון כוח עוזר לפתח קואורדינציה ויציבה טובה יותר ומשפר את שיווי המשקל.

לסיכום: אימון כוח משפר היכולת של ילדכם לבצע פעילויות יומיומיות, מגביר את רמות האנרגיה, ומשפר את מצב הרוח. ובקיצור, אימון כוח משפר את איכות החיים.

סטודיו אימוני כושר אישיים לילדים ברמת גן

בסטודיו ברמת גן אני מאמן אישי של ילדים ונוער כבר למעלה מ-15 שנים. ילדים ובני נוער צריכים את המומחיות של מאמן כושר אישי על מנת להשיג את התוצאות הרצויות.

אימון כושר אישי מתקיים בסטודיו פרטי ומספק סביבה בטוחה ללא לחץ. הדגש הוא על הרגלי אכילה בריאים ופעילות גופנית לשיפור הכושר, הכוח, דימוי הגוף, וההערכה העצמית.

לאורך תוכנית האימונים אני מבטיח בחירת פעילות גופנית נכונה אשר תתן מוטיבציה לילדכם, אני מפתח ביחד עם הילדים פעילות גופנית מותאמת, כיפית, ומרתקת, שמובילה לתוצאות. במילים פשוטות, אני לא מאמין שפעילות גופנית צריכה להיות מטלה.

תוכניות האימונים שלי מתאימות לילדים מגיל 7 עד נוער בגיל 13. אני עובד עם ילדים ונוער שנים רבות וההתמחות שלי היא עודף משקל תוך מתן דגש גם לפן הרגשי.

מה הסיבה שכדאי לקחת אימון כושר אישי?

כמעט 10% מהילדים סובלים מהשמנת יתר, כאשר 15% נוספים מסווגים כסובלים מעודף משקל. לכן, עודף משקל צפוי להיות גורם מניע עבור ההורים.

היתרונות הרבים של פעילות גופנית לילדים
כושר גופני, ירידה במשקל, והשגת מיומנויות חברתיות. ילדים צוברים ביטחון עצמי ותחושת הישג כשהם רואים את רמת הכושר שלהם משתפרת. לכן, יש לנהוג באמפתיה ואחריות בעת האימונים.

אחד הדברים החשובים שיש לזכור כשעובדים עם ילדים הוא שיש להם טווח קשב וריכוז נמוך יותר מאשר למבוגרים. למעשה, ככל שהילדים צעירים יותר, כך טווח הקשב שלהם קצר יותר. מסיבה זו, לא אמורה להיות גישה יחידה המתאימה לכולם.

ניסיוני הרב לימד אותי שיש דרכים רבות לשפר את טווח הקשב של הילד ולהשאיר אותו מעורב באימון לאורך זמן. שיטה יעילה אחת היא לקחת הפסקות קצרות בין התרגילים ולהפוך את האימונים לכיף. לדוגמה, אפשר להמציא משחק כדי להחליף פעילות אירובית רגילה. כמו כן, כשעובדים עם ילדים, כדאי גם לשאוף למזער את הסחות הדעת שמסביב.

גינות כושר ברמת גן - מדריך

בתור מאמן כושר אישי לילדים אני תמיד משתגל לגוון בסוג הפעילות באימונים. לפעמים אני ממש אוהב לשלב את גינות הכושר ברחבי העיר רמת גן. גינות הכושר הם בעצם סוג של חדר כושר באוויר הפתוח, והיתרון הגדול ביותר הוא שאתם בעצם מקבלים חדר כושר בחינם ללא עלות.
אז איך ניתן להפיק את המרב מהם?

חדר כושר חיצוני ברמת גן – הכוונה היא למכשירי הכושר החיצוניים בחינם בפארק הלאומי ובשאר הפארקים המפוזרים ברחבי רמת גן.

יצא לכם כבר לראות חדר כושר עירוני באוויר הפתוח בפארק הקרוב אליכם? בשנים האחרונות, עיריות מנסות להתמודד עם בעיית ההשמנה הלאומית על ידי השקעה במכשירי כושר במרחבים ציבוריים חיצוניים, השימוש בגינות הכושר הוא בחינם.

חדרי כושר אלה הפכו כעת למראה קבוע בגינות ופארקים פתוחים ברחבי רמת גן, לעתים קרובות ליד גני שעשועים לילדים, מה שמעודד הורים להשתמש בהם בזמן שילדיהם משחקים. (תוכלו למצוא את הפארק הקרוב אליכם באתר עיריית רמת גן)

גינות כושר אלו תוכננו לספק אימון כושר לא קשה המתאים כמעט לכל אחד והשימוש בדרך כלל קל ואינטואיטיבי.
מכשירי הכושר השונים מכוונים לפלג הגוף התחתון, פלג הגוף העליון ושרירי הליבה. חלק מהתרגילים הם תרגילי כוח – חיזוק שרירים, וחלק מהתרגילים הם תרגילים אירוביים – סיבולת לב ריאה ושריפת קלוריות.

גינות הכושר מתאימות מאוד למי שאינו אוהב חדר כושר סגור, מי שמתקשה למצוא את הזמן להתאמן, או אנשים שלא יכולים להרשות לעצמם חדר כושר מבחינה כלכלית, וכלל האוכלוסייה.

לאחר שאיתרתם גינת כושר, איך תפיקו ממנה את המיטב?

אני מביא כאן מדריך למכשירי הכושר שתמצאו בגינות הכושר ליד הבית שלכם, מה עושים המכשירים ואיך להשתמש בהם. על כל המכשירים צריכים להיות תגים המציינים על איזה אזורים בגוף הם "עובדים" או מאמנים. עם זאת, מילת אזהרה – אם אינכם בטוחים איך להשתמש במכונה כראוי אל תשתמשו בה, כך תוכלו למנוע פציעת ספורט מיותרת.

מומלץ לעשות חימום קצר או אימון אירובי קצר לפני שאתם מתחילים באימון כוח בעזרת מכשירי הכושר. בכל מקרה, אימון כושר הכולל רק את מכשירי הכושר בדרך כלל לא יספיק לירידה במשקל, מומלץ על הליכה מהירה 3 עד 4 פעמים בשבוע למשך 30 דקות לפחות, והקפידו לסיים עם קצת מתיחות כדי למנוע כאבי שרירים למחרת.

רשימת המכשירים בגינות הכושר:

קרוס טריינר, הליכון או אופניים:

עם המכשירים האלה תוכלו להתחיל את האימון כדי לתת למפרקים ולשרירים שלכם חימום, כך תעזרו להם להתכונן לאימון שלפניכם. פעילות גופנית קרדיווסקולרית (סיבולת לב ריאה) חשובה להבטחת בריאות הלב, שמירה על משקל גוף נכון והוכחה גם כמסייעת לתסמינים של דיכאון, בין היתר. כדי להגביר את סיבולת השרירים, דחפו את עצמכם עד שתרגישו צריבה "טובה" בשרירים, והזעה קלה, אך עצרו בכל סימן לכאב פיזי.

מכונות לחיצת חזה או כתפיים:

מכשירי כושר אלה פועלים על פלג הגוף העליון ומהווים דרך מצוינת לבנות שריר ולחזק את שרירי החזה, הכתפיים והתלת ראשי (יד אחורית). שבו על המכשיר, לאחר מכן דחפו את הידיות קדימה או מעל ראשכם, והורידו אותן לאט. אם אתם ברמת "מתחילים", התחילו עם 2 סטים של 12 עד 15 חזרות, ואז עוד עד 3 סטים של 15 עד 20.

מכשירי משיכה למטה או חתירה:

שריר הרחב גבי הוא שריר בצד החיצוני של השכמות שלכם בגב העליון. שימוש במכשיר משיכה מלמעלה או מלפנים יעזור לכם לחזק אותו. במכשיר תפסו את הידיות ומשכו אותן כלפי מטה על ידי כיווץ השכמות יחד תוך כדי שימוש בשרירי הגב. התחילו עם 2 סטים של 12 עד 15 חזרות, ובהדרגה עד 4 סטים של 15 עד 20.

ספסלי כפיפות בטן:

בדרך כלל מדובר בספסל או מתקן קבוע עם מקום לקבע את הרגליים. המתקנים האלה מכוונים לחזק את שרירי הבטן והליבה שלכם. לבנות שרירי בטן חזקים ומוצקים יעזרו לכם להיראות טוב, יגנו על הגב שלכם, וישפרו את היציבה שלכם. הספסלים מעולים לכפיפות בטן: שכבו, הכניסו את הרגליים מתחת למקום המיועד לכך, ואז הרימו את פלג הגוף העליון למעלה על ידי שילוב והכנסת שרירי הבטן לפעולה. התחילו עם 2 סטים של 15-25 והתקדמון עד 4 סטים.

מכשירי לחיצת רגליים:

מכשירי לחיצת רגליים מפעילים לא רק את הארבע ראשי – השרירים בקדמת הירך, אלא גם את שרירי הישבן ואת שרירי הירך האחורית ולכן הם מצויינים לחיטוב פלג הגוף התחתון. במצב ישיבה דחפו את גופכם מהמכשיר באמצעות כפות הרגליים. התחילו עם 2 סטים של 15 חזרות ולאחר כמה אימונים תוכלו להתקדם ל-4 סטים של 15

אחרי כמה אימונים שתתרגלו למכשירי הכושר, תוכלו לנסות להיות יצירתיים עם אימוני הכושר שלכם. שנו את השגרה שלכם, ואולי אפילו תצליחו לשכנע חבר להתאמן איתכם ביחד. החוכמה היא להיצמד לשגרת האימונים שלכם, ולוודא שאתם נהנים ממנה.

למדו לאהוב כל תנועה, השתדלו להתחבר לאנשים סביבכם וליהנות מהתחושות של להיות בחוץ. זה יעזור לכם להיות עקביים יותר עם האימונים שלכם, ובתוך זמן קצר תוכלו להשיג את היעד השבועי שלכם – ואולי אפילו לתת השראה לאחרים סביבכם להכנס לשגרת אימוני כושר בדיוק כמוכם.

Facebook
Twitter
Pinterest